meg36 Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Hei Prinsessa mi er nå 6 måneder og vi har holdt på med smaksprøver i en måned nå. Det har gått ned på høykant. Nå er hun begynt å få grøt (full porsjon) morgen og kveld og litt middag og kanskje noe frukt i mellom der. Skal jeg amme før eller etter måltidet?? Ammer jeg før så vil hun ikke ha noe særlig grøt. Hun får vann til hvert måltid. Jeg vil gjerne høre deres erfaringer og når dere gir måltidene. Av og til våkner hun 6 og noen ganger 8 og får da pupp. Når skal jeg da gi grøt når hun våkner 6? I dag fikk hun pupp 530 og så grøt kl 8, men lite interessert i den, men tømte begge bryst etterpå de to skjeene med grøt....:-) Neste måltid blir da 1130 eller 1230 alt etter hvor lenge jeg klarer å drøye det. Skal jeg gi grøt igjen eller bare pupp og middag litt senere? Så pupp igjen 1630 og grøt kl 19 og i seng? Hun legger seg mellom 19-20. Får pupp igjen i 23 tiden og i natt sov hun helt til kl 530 ute pupp. Det er helt nytt og fantastisk deilig. Har nektet henne natten før. Dette ble litt rotete, men takk veldig for alle svar og eller meninger:-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Heisann Det sies vel at man skal amme først og så gi grøt...men jeg gjorde motsatt med snuppa :-) Her så tror jeg det var nogenlunde slik: grøt klokken 09 og klokken 18 + mm Hun fikk også fruktmos ca klokken 12 Og middag kl 15 Fikk all pupp hun ville ha etter måltidene og mellom om hun ville ha. Det hele endte opp med at hun avvente seg fra pupp selv når hun var ca 7 1/2 mnd. Da var vi nede i kun amming på morgenen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå