Limlamli Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Storesøster må ha ny seng når babyn kommer, hun bruker fortsatt sprinkelsenga. Har funnet en seng på Ikea til 1400kr med 3skuffer under, veldig praktisk. De har også sengehest som passer. Men så kom vi på igår da vi lå å prata før vi sovna, at vi har ei "skuvseng" og ei vanlig seng stående på loftet. Er sånn i tvil om vi skal bruke en av de, eller kjøpe den på Ikea. Det er jo så snedig med de skuffene. Får ikke noe under den ene vi har, får kanskje noen lave kasser under skuvsenga. Hva syns dere?? Har fått beslutningsvegring jeg tror jeg...
trebarnsmamma84 Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Me har brukt det me har som me kan bruke...Den senga storesøster her søv i,har 2 oldefedre og 1 oldemor hatt...me pussa berre den opp igjen...Den senga som storebror her skal ha når han veks ut av sprinkelsenga er ei uttreksseng som eg,mine søsken og mine søskenbarn har sove i når me har vore på beøsk hjå bestemora mi.... Eg synst det er veldig greitt å bruke ting som ein har,i steden for å kjøpe nye ting...dei får jammen nok nytt.... Det går ingenting under den senga storesøster har(berre hybelkaniner),men me kjøpte heller ein kommode med 6 skuffer som ho har på rommet sitt på bohus...Den er veldig praktisk og ho har alle leikene sine i den....
Limlamli Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 Hmm... ja gått poeng det. Spare jo 1400kr. Kain heiller bruk dæm på å kjøp kleskap, ferr d har itj vi. Litt arti me dein skuvsenga. D e ei 'ny' ei, men dein sjer jo litt gammel ut Så kain ho kjøp sæ sånn seng som ho vil ha når ho bli så gammel at ho bryr sæ om sånt å vil bestem sånt sjøl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå