Desemberpia:) Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har noen spørsmål, noe jeg ikke helt forstår meg på med menstruasjonen min... De sist gangene er det begynt med bare litt mørkt utflod i begynnelsen av TR, såpass at jeg må ha truseinnlegg/tampong - irriterende...Dette kan vare i 5 dager før menstruasjonen setter inn for fullt! Og så blør jeg i ca 5 dager med vanlig mens. Syns det begynner å bli litt mye, blir jo aldri ferdig!!! Men kalles det spotting dette første?? Noen som vet? Og det aller største problemet, når skal jeg begynne å telle? Med disse småblødningene eller når mensen setter inn for fullt?? Blir litt sprø av dett! Har så inderlig ønske om en liten baby til våren igjen! Håper noen kan svare meg på dette!
HaLe Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Heisann, Jeg har akkurat samme "problem" som deg, og da jeg var hos gynekolig forrige uke så spurte jeg henne. Jeg fikk en tabell jeg skulle begynne å fylle ut, og da sa hun at jeg kun skulle regne BLØDNINGENE. Så slik jeg forstod det på henne så er 1. syklusdag den første dagen hvor du har mensenblødning.
Desemberpia:) Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 Ja vel, da får vi satse på det! Takk for svar!
starfire Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Jepp, du teller fra første dag med friskt blod, ikke de dagene du spotter i begynnelsen, for det er egentlig bare rester fra forrige syklus. Irriterende med 5 dager spotting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå