Gå til innhold

skal til legen idag(smerter)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg sover så våkner jeg ofte av smerter i magen. Som intense mens-smerter.

 

Flere som har opplevd dette?

 

Skal til legen klokken ett, så håper de kan lytte etter ungen å se at alt er fint. Skal på UL på torsdag, men er så lenge å vente. Og har vondt nå.

Har hatt uvi helt siden jeg ble gravid. Blir ikke kvitt det, så kan kanksje være det som gjør det. håper det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hey!

 

Æ har åsså så satans mye smærter i magen :-(( helt jævli e dm.... nån gang e d kynnera som e så ond at æ nestn omkomme, mens andre ganga kjenne æ at d e livmora som vokse å styre. E slitsomt å ha så mye ondt, særli på natta når man ska få til å sove :-/

 

Men satse på d e normalt forde, e jo ikke uvanli å ha ondt hær å dær sjøl om man e gravid :-)

 

men æ ska te lægen om snart 2 uka når æ e 21 uka på vei, ska høre me ho da ka ho mene om de smærtan :-)

 

Håpe d går bra me dæ å fortell nu ka dm sa!

Skrevet

vet det ikke er uvanlig å ha vondt her og der. Har vært gravid før :P

Men fikk tatt ny uvi test. Så få vente å se hva den sier.

 

Fikk høre fosterlyden, den lå på 140-150 så det var bra.

 

Fikk også beskjed om å prøve noen nye tabletter mot kvalmen.

Hadde tatt av meg 2,5 kilo siden sist jeg var der. Det er to uker siden

Skrevet

hehe, sa ikke nåt på at du ikke visste :-P Men mange e jo helt hysterisk, å tænke ikke på at man kan faktisk ha ondt sjøl om d ikke e nåt galt me babyen!

 

Men visst du har uvi e d ikke nåkka rart om du har ondt, særli om d ikke svir når du tisse å at d har krøppe oppover mot blæra å sånnt :-/ kan faktisk være jævli ondt te tider....

 

Sia æ plages sånn sinnsvakt me uvi sjøl så har æ furadantin hjemme hele tia, som tar d kjæmpe bra me engang man får symptoma, så man slæppe la d gå te å pesse piggtråd å blod :-/

 

Plages du me kvalme ja? :-( stakkars dæ!!! man trur man e færdi me å ligge å spy når man kommer te uke 13, men du e vell en av dm uheldie kan man si som ska plages ekstra mye :-(

 

Håpe du snart føle dæ bedre, både me smærtan å uvien!!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...