Fullt hus :) Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Når jeg sover så våkner jeg ofte av smerter i magen. Som intense mens-smerter. Flere som har opplevd dette? Skal til legen klokken ett, så håper de kan lytte etter ungen å se at alt er fint. Skal på UL på torsdag, men er så lenge å vente. Og har vondt nå. Har hatt uvi helt siden jeg ble gravid. Blir ikke kvitt det, så kan kanksje være det som gjør det. håper det
Sunnybeach4gull :) Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Hey! Æ har åsså så satans mye smærter i magen :-(( helt jævli e dm.... nån gang e d kynnera som e så ond at æ nestn omkomme, mens andre ganga kjenne æ at d e livmora som vokse å styre. E slitsomt å ha så mye ondt, særli på natta når man ska få til å sove :-/ Men satse på d e normalt forde, e jo ikke uvanli å ha ondt hær å dær sjøl om man e gravid :-) men æ ska te lægen om snart 2 uka når æ e 21 uka på vei, ska høre me ho da ka ho mene om de smærtan :-) Håpe d går bra me dæ å fortell nu ka dm sa!
Fullt hus :) Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2008 vet det ikke er uvanlig å ha vondt her og der. Har vært gravid før Men fikk tatt ny uvi test. Så få vente å se hva den sier. Fikk høre fosterlyden, den lå på 140-150 så det var bra. Fikk også beskjed om å prøve noen nye tabletter mot kvalmen. Hadde tatt av meg 2,5 kilo siden sist jeg var der. Det er to uker siden
Sunnybeach4gull :) Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 hehe, sa ikke nåt på at du ikke visste :-P Men mange e jo helt hysterisk, å tænke ikke på at man kan faktisk ha ondt sjøl om d ikke e nåt galt me babyen! Men visst du har uvi e d ikke nåkka rart om du har ondt, særli om d ikke svir når du tisse å at d har krøppe oppover mot blæra å sånnt :-/ kan faktisk være jævli ondt te tider.... Sia æ plages sånn sinnsvakt me uvi sjøl så har æ furadantin hjemme hele tia, som tar d kjæmpe bra me engang man får symptoma, så man slæppe la d gå te å pesse piggtråd å blod :-/ Plages du me kvalme ja? :-( stakkars dæ!!! man trur man e færdi me å ligge å spy når man kommer te uke 13, men du e vell en av dm uheldie kan man si som ska plages ekstra mye :-( Håpe du snart føle dæ bedre, både me smærtan å uvien!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå