Gjest Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Nå er det andre gangen jeg tar en stort glass med melk til frokost, tenkte det kunne være greit med litt kalsium - men fy så kvalm jeg blir etterpå - kanskje jeg bare burde droppe det???? Ikke spesielt godt å bli så sinnsykt kvalm heller, bare pga melken.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Dersom du blir kvalm av melk så er det jo best å unngå det. Jeg er veldig glad jeg ikke har det som deg, har fått dilla på melk så drikker 1-2 liter om dagen, hehe..
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Ta kalk-tabletter i stedenfor;)
Kikki1982 Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Jeg blir også veldig dårlig av melkeprodukter! Så jeg tar kalsiumtabletter i stedet. Prøver litt biola innimellom for fordøyelsens del, men har kommet frem til at jeg må holde det på et minimum. Å spise ost går som regel greit, men det å drikke melk merker jeg fort at jeg blir uggen av.. Prøv tabletter i stedet, og se om det blir bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå