Gå til innhold

ikm ca 28 juni...

Anbefalte innlegg

Skrevet

gud er så spent, føler kroppen min er litt annerledes enn ellers:):) Går jo på veggene her... men får prøve å roe meg ned litt, andre med ikm rundt da? merker dere noe forskjell??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vel IKM 29. Juni tror jeg.. ikke så enkelt å si siden IKM var noen dager forsinket sist.. Men har ikke fått kjempepositiv EL test når svak strek både fredag, lørdag og igår..men kanskje idag da? Å da bli vel IKM dato 30 da :) men hvertfall rundt der.. hehe.. håper virkelig den sitter denne mnd...

Skrevet

Slenger meg på her jeg. Har IKM 28.juni...ikke testet for EL men satser på at det var i helga eller i dagene før:) har slitt så i et år med først 3 MA og så helt fullstendig tørke siden november...at det skulle snu sånn...jaja.siste 3 pp har hvertfall syklusen vært stabil på 29 dager og det var framgang så man får ta med seg det som er.skal begynne å teste for EL hvis det ikke går nå...spiren sitter når kroppen min vil den...er en hormonell berg og dalbane for tia men har så innmari lyst på spire og at den skal sitte!!! :-)

Skrevet

Jeg har ca 26 juni, men er det ikke tidlig å merke noe ennå?? Vi burda da blitt befrukta nå i de siste dagene om det skal klaffe burde vi ikke? Er helt fersk i dette så må si jeg er usikker, derfor jeg spør.

Skrevet

Det er veldig forskjellig fra person til person når symptomene slår inn, noen får de nesten rett etter befruktning, mens andre får ingen symptomer i det hele tatt.. men jeg tror personlig det er litt tidlig å kjenne etter symptomer enda..

Jeg har hatt magekramper idag, men det pleier jeg nesten alltid å ha rundt EL.. så da vet jeg hvertfall at alt er ok :) hehe.. håper virkelig spiren sitter denne mnd.. men har ikke fått noen veeeldig positiv EL test da, bare svakt positiv hele helgen (skal sies at jeg tror jeg glemte å teste lørdag) kan det være at EL var lørdag da, å at derfor er bare resten av dagene svakt?! Men jeg ser tydelig at det er en strek der..

Men håper virkelig :o)

Skrevet

Er sikkert for tidlig å kjenne noe ja, er vel heller håpet om at en kjenner noe kanskje??:):) Får bare vente å se, men tiden går så tregt....:):) Presser endel i magen og har litt mensmserter, DET pleier jeg ikke ha da:) hehe ha en fin dag damer:):)

Skrevet

ikm 2 juli her, men slenger meg med i gruppa likevell. Har ikke + EL test enda, men kanskje idag??? 2pp dette her. HI hi det er så spennede dette her og en skikkelig opptur i sex livet. Har ei jente fra før som klaffet i 2 pp. Så krysser fingrene .........

Skrevet

For min del tror jeg det er innbilte ting jeg kjenner.. siden EL mest sannsynlig var på fredag eller lørdag, føler jeg at det er LITT tidlig å føle dette enda..

Men mine innbilte symptomer er:

- Magekramper

- Stikninger nederst i magen

- Svimmel idag tidlig

Ellers er alt topp :) hehe..

Merker at jeg virkelig kjenner etter om det kan være noe her denne gangen.. så vi får bare vente å se.. :) Kanskje prøve med en liten test til helgen?! hehe..

Skrevet

Hei, IKM 26 juni her også..... har menssmerter hver kveld og er kjempetrøtt på ettermiddag7kveld.Men på morgen og hele dagen, føler jeg meg helt fin og kjenner ingenting... litt rart??

Håper selvsagt at jeg er gravid nå, men kanskje jeg bare innbiller meg at jeg er gravid og at jeg kjenner symptomer? Dette er 3. pp - sist gang brukte vi ti pp. Håper inderlig ikke vi skal bruke like lang tid denne gangen...

Lykke til alle dere andre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...