Gå til innhold

Om å kysse barna på munnen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg personlig mener at det holder å gi dem en kyss på kinnet, i nakken, på pannen eller en god klem . Jeg mener kyss på munnen er noe intimt som jeg deler med mannen min. Men for all del - for de som har lyst til å kysse barna sine på munnen, værsågod! Det jeg synes er ekkelt er når de barna som er vant med å kysse på munnen skal begynne å kysse andre enn foreldrene!

Venninna mi bruker å kysse barnet sitt på munnen, og når jeg skal gi hadekos til h*n så skal den alltid absolutt gi en midt på! Jeg synes det er ekkelt, og har tidligere nevnt det til venninna mi, men nå ser det ut til at ho har glemt det.

Er det frekt av meg å si at jeg ikke har lyst på kyss på munnen fra 2-åringen hennes??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er vel ikke frekt. Er bare å snu kinnet til og gi suss på kinnet tilbake det.. Jeg kysser gutten min på munnen, synest ikke det er ekkelt at jeg og pappaen gjør det..men synest ikke andre trenger å gi kyss på munnen..ser helst at andre gir han kyss på kinnet..

Skrevet

Enig med anonym nr 2 her....vi kysser våre barn på munnen men jeg ville ikke kysset andres barn på munnen eller at mine barn skal kysse mine venner på munnen...

Skrevet

Jeg og synes det er greit at foreldre og barna kan susse hverandre raskt på munnen. Og jeg kommer sikkert til å gjøre det selv med mitt barn. Ikke er jeg bekymret for at det kommer til å vare til stor alder, for jeg vet det kommer en tid da barnet selv vil synes dette er flaut og tåpelig. Men jeg ser på det som en ting mellom meg, min kjære og barnet vårt. Ville ikke likt at andre gjorde det. Ser for meg at jeg kommer til å slite med svigermor på grunn av akkurat dette. At det kommer til å bli et problem for henne å forstå at jeg ikke ønsker at hun skal gjøre det.. menmne, det var litt utenom tema her. Sorry

Jeg synes i allefall du bare kan si ifra at du ikke setter så pris på det. Når 2-åringen kommer så kan du bare vende kinnet til. Det er ikke frekt, det er hvordan du føler det:)

Skrevet

Verste er at hun på en måte forventer at jeg skal gi kyss til barnet også. For jeg bruker å vende kinnet til barnet, eller prøve å gi h*n et kyss på kinnet, men h*n skal absolutt gi kyss på munnen og vrir og vender på hodet. Venninnen min pleier bare å le og si noe om at for 'nn' så er en kos synonymt med et kyss på munnen...

HI

Skrevet

Til en toåring er det greit å "bestille" suss, peke på kinnet eller nesa di og si at du vil ha nussen akkurat der, hvis du vet at det vil bli nuss midt på truten ellers. Lov å være sleip....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...