Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 4 måneder lille prinsesse og jeg sliter med amminga . Jeg klarer ikke øke i takt med henne og da mensen kom sluttet også utdrivinga å fungere. Sprayen hjelper litt men jeg var gjennom dette med storebror på 19 mnd også. Da pumpet jeg til han var 9 mnd og var helt utslitt av dette.Han fikk mme i tillegg.Han gav opp grunnet utdrivninga var så treig.

Tulla har begynt med grøt men magen liker det lite.

Vi har nå strevet i 5 uker og hun er blitt tynnere. Problemet er at jeg ikke klarer å lære henne å drikke fra flaske sånn at jeg kan få begynt med mme. Har øvd med morsmelk da jeg har et lite lager i frysern.

Tulla er sulten for hun er ordentli surkete og misfornøyd og jeg begynner å bli oppgitt.

Noen tips? Jeg har prøvd kopp, ulike smokker osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

virkelig ingen med flaske erfaring? merkelig

Skrevet

Min lille tok flaske helt fint fra fødsel av, men nå (4 mnd) nekter han helt... så jeg lurer på det samme!!!

Skrevet

jenta mi på 5 mnd har aldri tatt flaske... har gitt henne litt mme i tillegg til pupp et par mnd nå, på kveldstid, og har slitt med dette. fikk i sånne små medisinbeger som vi matet henne med ei stund, og prøvd flere tutekopper... ikke noe som dugde for henne! helt til vi fant en 8 år gammel tutekopp som tanteungen min brukte, og hun drakk som om hun aldri hadde gjort annet av den koppen... :) disse barna er rare...

eh, var ikke noe til hjelp dette da, beklager;)

Skrevet

Det hørtes slitsomt ut! Junior her tar flaske når det er morsmelk oppi, men ikke hvis det er mme...han liker ikke smaken tror jeg...

Det finnes jo noe som heter hjelpebryst? Har ikke sett det i bruk, bare på bilde, og det ser ut som om babyen ammer fra brystet men får det gjennom en slags slange eller noe. Kan det være noe? Du har sikkert allerede snakket med helsestasjonen om hjelp til å få han til å ta flaske? Lykke til!

Skrevet

Helpebryst er en sonde som er festen i en flaske med mme/mm og teipet fast i puppen på andre enden av sonden. Når babyen suger, så kommer det jo melk gjennom sonden, men hjelper også på å få opp melkeproduksjonen. Kan leses om og bestilles på ammehjelpen.no (kan også lages selv)

Skrevet

Vesla drikker kun av Dr. Browns flasker.

Har du prøvd det merket?

(vi prøvde avent, mam, nuk etc.. men hun skal selvsagt ha det dyreste...:-))

Tuten er helt annerledes enn på fx avent i tillegg til at den fungerer mer som en pupp enn de andre flaskene visstnok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...