Gå til innhold

Termin i februar, bryllup i juni...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bare lurer... Hvordan skal jeg finne brudekjole, når jeg nå er gravid, og er det fram til fire måneder før bryllupet?

Jeg håper jeg skal få av meg alt av babyfett til bryllupet, så kommer nok til å trene en god del fra jeg er i form nok til det etter fødselen og fram til bryllupet. Men brudekjolen?! Hvordan skal jeg finne den? Prøver jeg brudekjoler nå, og i noen måneder framover, må jeg jo ha mye større størrelser enn jeg (forhåpentligvis) trenger når dagen endelig er der?

Sikkert et utrolig teit spørsmål, men jeg har absolutt INGEN peiling på dette...hehe..:) Noen av dere som giftet seg rett etter fødselen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg satt med samme dilemma for nøyaktig ett år siden! Hadde termin i februar, og står brud nå i sommer.

Jeg vet at det er lang leveringstid på mange kjoler (gjerne et halvt år), så jeg kjøpte kjole i juli i fjor. Kjøpte kjole med knyting i ryggen (altså IKKE glidlås), fordelen er jo da at man kan regulere litt selv. Jeg sjekket i tillegg ut på forhånd at det gikk an å sy ut/inn dersom det var nødvendig. Problemet til mange er jo at puppene vokser en god del, og jeg er intet unntak.. Har derfor hatt litt hetta tidligere i vår da det var flere jakker jeg fremdeles ikke får på meg.

Men kjolen sitter bra! Det var litt trangt i ryggen, men det fikses enkelt med å flytte stoffet som ligger bak knytingen noen cm. Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte kjole så tidlig, og slapp å stresse med det etter fødsel, ammetåke, barseltårer og ammeproblemer.

(Nå viste det seg at jeg kunne ta kjolen som hang i butikken, og trengte ikke bestille ny, så den har hengt hos mamma i nesten et år. Det var greit etter fødselen, for da visste jeg hele tiden hvordan ståa har vært og hvor mange kilo jeg MÅTTE ned)

Lykke til med svangerskap og venting! Februar er perfekt tid å få baby på! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...