Hippomama Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 jeg og min samboer prøver å få barn sammen, og vi gleder oss til spira endelig sitter trygt i mammas mage! jeg går hele dagenm og ser på gravide mager, på gata, og vil ha en selv, men saken er den at jeg er overvektig, og er ikke sikker på om jeg kommer til å få den babymagen! hva er deres erfaringer med dette? altså babymage og overvekt...
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Hei hei Tenker mye på akkurat det samme... Jeg har noen kilo ekstra på kroppen og ser på alle di fine gravide magene og lurer på om får sånn mage. I tillegg holder jeg på å bli gal. Alle tror jeg er gravid nå pga de ekstra kiloene. Veldig kjedelig når vi virkelig prøver... Men da jeg ventet tvillinger var jeg også overvektig, hadde en liten periode med sånn fin gravid mage (før den ble alt for tung) så det er lov og håpe
Hippomama Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 ja, det virker veldig kjedelig å bli spurt om man er gravid når man ikke er det...har aldri hatt det problemet, alle kan se at det er fett og ikke et barn som ligger i min mage!! jeg har en sånn henge mage, så er beskymret for at jeg ikke kommer til å få noen baby mage! men det er lov å håpe ikke sant?
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Det må du, tror nok du får det etterhvert, vi får nok ikke den bitte lille kulen først da, men det far vi bare overleve Alt det som er for mye legger seg på magen min er derfor jeg får sånne spørsmål... har alltid vært sånn, selv når jeg var tynn hadde jeg sånn gravid mage Har dere prøv lenge å bli gravid?
Hippomama Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2008 ja...vi får nok ikke den første lille kulen nei, men d skal jeg nok komme over, så lenge jeg får den store magen alt d som er for mye har fordelt seg ganske greit til meg, men har arvet sånn "henge mage" etter pappa, hadde en liten sånn når jeg var tynnere også...så det er vel ikke noe å gjøre med det! vi har prøvd å bli gravide siden februar, da jeg tok ut p-staven, men jeg har ikke fått igjen mensen enda...så regner med at det ikke skjer noe før den er på plass! men det er flere som har sagt at det går ant å bli gravid selv om ikke mensen er der, så vi gjør nå som vi pleier og håper på det beste! har dere prøvd lenge da?
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 En stund er 1 1/2 år ca jeg sluttet med plastret. Eller det vil si det er i det siste vi skikkelig har begynt å prøve... Har liksom tenkt før at kommer det så kommer det, men i det siste har jeg begynt å lure på om det ikke snart skal komme Så jeg har vært hos lege for undersøkelse og skal til UL hos gynekolog snart, så jeg håper ikke det er noe galt. Har hatt problemer med hormonbalansen i kroppen så legen mener det er derfor det ikke har skjedd noe. Svigersøsteren til samboeren min ble gravid uten å ha fått mensen igjen med en gang hun sluttet med hormonell prevansjon. Vet ikke helt hva det var hun hadde men hun hadde vist ikke mensen med det hun gikk på. Så det er jo lov og håpe
Hippomama Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2008 hadde ikke mensen med p-staven jeg heller, eller jeg hadde det en gang, rett før jeg tok den ut! så jeg håper jeg! hehe håper det klaffer til dere snart da =)
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Kanskje det var et tegn Jeg også Føler meg veldig klar for en liten en nå Håper dere slipper å vente alt for lenge på det Ble liksom vår tråd dette hehehe...
Hippomama Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. juni 2008 håper jeg slipper å vente for lenge ja... dere også!! ble litt vår tråd dette ja...hehe jeg har vært klar for en liten en siden jeg ble 14 og traff samboeren min, men 14år er jo AAALT for tidlig å få barn, så vi ventet i 4år før vi bestemte oss for at nå er vi begge klare, vi hadde bodd sammen i 6mnd, og vært sammen i 5, så vi bestemte oss for å satse, det passer jo aldri å få barn uansett, så da er det bare å hpooe i det... nå har vi prøvd i 6mnd, så håper det sjer noe snart
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #11 Skrevet 21. juni 2008 Man blir jo helt sliten av denne prøvingen! Jeg har tvillinger fra før og de var ikke veldig vanskelig å bli gravid med i det hele tatt. De kan man si at ikke var helt planlakt hehehe... Trodde ikke vi kunne bli gravid hadde nettopp vært hos legen og han sa jeg mått slutte med p-pillen om jeg skulle ha noen sjans til å få barn, ex'n hadde fått beskjed om at han med liten sansynlighet kunne få barn. Men ja... vi fikk tvillinger vi Verdens skjønneste jenter da Men nå har jeg ny kjæreste å han vil så gjerne ha en liten en og jeg vil så gjerne gi han en har veldig lyst på en jeg også da Siden jeg og han ble sammen har det kommet 2 jenet og 2 gutter til verden i familien hans og en nye er på vei. Så jeg håper vi snart greier det Hadde vi blitt gravid denne måneden hadde vi hatt termin rundt 5 års dagen vår Hadde vært så kos med en fødsel på den datoen hehehe... Hvor gammel er du (håper på spire)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå