Gå til innhold

Jeg spydde i natt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var veldig plaget med oppkast i starten av svangerskapet.. og i natt, helt ut av det blå, spydde jeg som en gris!! Trodde virkelig jeg var ferdig med dette?

Tror dere det er grunnet graviditeten, eller noe annet?

Jeg spiste ikke noe uvanlig i går, eller gjorde noe "galt" som jeg kan komme på...

Vil ikke ha en ny turn med denne driten her altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, men den siste uken har jeg hatt det sånn jeg og. Kvalm, svimmel og brekker meg/spyr veeldig lett...

Trodde det var over, men..

Skrevet

hvor langt er du påvei da? vet mange opplever det etter uke 34 forde de er dårlig plass og press på magesekken, så da kan man bli kvalm og kan kaste opp...

Skrevet

Har hørt at man kan oppleve å kaste opp når det nærmer seg fødsel å... men mest sannsynlig har du fått press på mellomgulvet at baby som har trigget spyrefleksen.... Er veldig ubehgelig, men bedrer seg etterhvert som baby synker igjen:) Spis lite og ofte så baby ikke har så mye å dytte på, så slipper du kanskje oppkasten;)

Skrevet

Har vært kjempekvalm og kastet opp en del i halvannen uke nå...har ikke hatt noe kvalme ellers i svangerskapet, men skal tydeligvis ta det igjen nå:)

Skrevet

er 34 + 4 i dag så det kan stemme.. Men kom på at jeg spiste 6 smulteringer med sjokoladetrekk i går ettermiddag/kveld, så ei venninne mente det kunne være det som gjorde utslaget;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...