6Ymamma Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Til dere som ikke vet. Jeg er til utredning etter div lamelser i kroppen. De har kommet frem til at enten har jeg blitt bitt av flått eller så har jeg ms. Jeg skulle få vite dette i denne uken vi nå går inn i. MEN fikk brev om at jeg har ikke time før 3.juli!!! Ringte de...de sa at det er pga ansatte tar ferie at jeg ikke kan få time før, men at det stod i papirene mine at jeg skulle ha time 2-3 uker etter utskrivelse fra sykehuset. Å jeg må da vente 4 uker!!!Hun sa at det var jo bare 1 uke etter "maks" tiden som legen hadde skrevet, å det var jo ikke så ille. "JO, det er 1 uke for mye det!! Jeg er syk, jeg MÅ ha medisin enten det er det ene eller det andre, å det ganske snart!" Hun skulle høre med legen så ville jeg få et nytt BREV om en ny time hvis det lot seg gjøre! FY faen...=( Dette er ikke til å holde ut!!
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Det er håpløst.... Du har ikke mulighet til å ta det privat da?? det gjorde alltid pappa når han ikke fikk time når han skulle (alvorlig krefttilfelle), på volvat for eks tar de jo mr, ct, alt av blodprøver og andre tester..
Zitro Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Er jo fritt sykehusvalg i dette landet. Ring rundt til andre sykehus i nærheten og hør om kanskje dem har tid litt tidligere.
Kjukka Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Hørtes trasig ut ja... Minner meg om da søstra mi også hadde delvise lammelser i kroppen, og hun var hos minst 4 leger før de fant ut at det var Guillain-Barre syndrom. Håper du får time litt kjapt da.
6Ymamma Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2008 Det sykehuset jeg har time hos sitter med svarene i hendene! Jeg har tatt alle prøver som skal takes for å finne ut hva det er, å det står mellom 2 alternativer i følge dem, flåttbitt eller ms. Det er meget langt til neste sykehus, å gå igjennom alt på nytt når dette sykehuset sitter med svarene! Blir gal, ikke bare pga ventetiden at det lenge å vente, men jeg faktisk ganske nervøs! Sover dårlig på natten, livredd..Å må jo ha medisin ganske snart ut i fra det jeg har lest og fått hørt av leger! Å når legen min vil ha meg inn innen en viss tid og jeg må vente enda lengre enn det hun anbefaler! Det roer jo ikke akkurat nervene det heller! Jeg er syk å må ha medisin snarest.. Huff "%¤%/%#&(%#(#/¤
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Du får ringe å be om et telefonmøte med legen da vet du om du insisterer så kan de da ikke nekte deg å få høre prøveresultater over tlf! Så får dere heller ta praten om hva dere skal gjøre videre den 3 juli. Man blir jo gal av å gå sånn å vente :-S
Alba44 Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Ja, det er dessverre mye venting... Er selv på venteliste til en operasjon, og det er helt uvisst når det er min tur. Håper du kan få en time raskere! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå