Gå til innhold

Har du vært i California ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Langs kysten ?

Jeg har lyst å høre fra noen som har vært der på ferie, gjerne med små barn.

Vi driver og snuser på neste ferie, og tenkte muligens USA ? Jeg har aldri vært der, og kjenner heller ingen som har vært der.

Hvis vi reiser før jul, må det uansett være til et sted med varme. Blir det til våren, er det helt i orden med varmt vårvær:-)

Det er så vanskelig å velge sted!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har heller ikke vært der men skal dit i september. Vi skal kjøre kystveien opp til San F. Har hørt at det skal være en kjempefin tur.

Skrevet

Hvor skal dere starte ? Hvor har dere tenkt å stoppe ? Fant du billige billetter ?

Har dere med små barn ?

:-)

Skrevet

Vi skal bo privat. Starter i L.A og kjører til SF og Las Vegas og tilbake til LA, men muligens en tur til Grand Canyon også. Vi har med baby på 10 mnd. Bestillte billetter for flere mnd siden på finn.no.

Hele reiseruta er ikke bestemt ennå. Vi tar stoppene litt som det kommer og må ikke minst ta hensyn til at vi har med to småbarn og se det ann når de trenger pauser og hvor mye kjøring de orker.

Skrevet

Los Angelses er et fin feriested med baby. Vi har f.eks bodd på Santa Monica. Kort vei til Hollywood, Venice, Disney, etc

Skrevet

Har også vært i LA. Mye å finne på og veldig lett å komme seg til og fra med bane. Vi var der i jula, og da var det ikke spesielt varmt.

Skrevet

Det er kjempefint å kjøre på ferie i California. Kystveien mellom SF og L.A. er kjempeflott, mange små koselige, laid back "surfebyer" der (som f. eks Santa Cruz).

L.A. synes jeg ikke noe særlig om, men hver sin smak. Man trenger bil til å komme seg overalt, og det er egentlig ikke så mye å se på. Vel, Disneyland et stykke utenfor er morsomt da!

Jeg har ikke vært i San Diego, men har hørt at det er en mye bedre by enn L.A. og at det er utrolig mye å gjøre der (en av verdens fineste ZOO, akvarium, nydelige strender osv.). Tror heller jeg hadde satset på å bruke tid der.

San Francisco er en av mine favorittbyer!

Skrevet

Hei og takk for svar! :-)

Mom2Two, har du mer info til meg ? Vet jeg kan lese mye på nettet, men jeg ante ikke hvor jeg skulle begynne!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...