Gå til innhold

Noen andre som har blitt sjekket om de er modne?


susisu

Anbefalte innlegg

Jeg har 5 dager til termin og skal til legen i dag for å bli sjekket...er veldig spent på om det er vondt og om det vil sette i gang fødselen? Hvor raskt kan man merke det etter en slik sjekk...? Veldig mange spørsmål her hehe =) Er bare veldig spent på alt og er førstegangsfødende...

 

En annen ting er at jeg har hatt mye vondt i ryggen i det siste og merker at kynnerne har blitt sterkere... Kan jo fortsatt være mange dager igjen til fødselen og kanskje går jeg overtid også siden det er første gang.. Men kjenner meg litt bekymret for at jeg ikke skal rekke fram til føden i tiden for har hørt om dem som bare kjente det i ryggen og ikke ante at fødslen var på gang...Håper og tror at jeg selv vil merke det når det virkelig er noe på gang;)

Lykke til alle juni mødre=) Nå er det ikke lenge til før vi er i mål=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble sjekket på fredag, ingenting ble satt i gang her. Men så var jeg ikke moden heller da... :(

 

Jeg synes det gjorde litt vondt, men jeg har ikke så høy smerteterskel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sjekket i dag, var helt moden, livmorhalsen var avflatet og jordmor fikk en finger inn i livmorhalsen. Det var litt ubehagelig ja, men ikke vondt og fort overstått. Jordmor sa det ofte gjorde mer vondt om man ikke var moden. Men blir du strippet tror jeg det gjør litt vondt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen sa jeg hadde 1 cm åpning og var moden... Hun tror kanskje det vil skje noe i løpet av kvelden eller de nærmeste dagene. Hun dro i livmortappen og gjorde litt romsteringer der inne. Ubehagelig, men ikke så veldig vondt. Trodde det skulle være verre=) Så er veldig glad. Håper at noe kan skje snart..føler vel egentlig ikke at det er så mye på gang enda, men har hatt litt sammentrekninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen=) Ingen ting har skjedd...=( og i går fikk jeg vite at man kan gå med 4 cm åpning i en uke uten at det betyr at fødselen er i gang, så nå er egentlig mine forhåpninger ganske labre;) hehe ja det kan jo være at jeg går leeeeenge over tida da:) Men men det er jo uansett ikke så lenge med tanke på at man har ventet i 9 måneder på babyen=) Vil uansett få takke for at dere svarte på spørsmålet mitt=) Og ønsker dere alle lykke til videre!!!!=) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...