GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Hvordan er det med sushi? Vet man ikke skal spise Tunfisk sushi, men all annen sushi er vel greit? kammshell og laksesushi er vel helt ufarlig å spise på restaurant??
nybakt mams Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Ja, jeg spiser sushi! Så lenge den har vært frossen først (det har all sushi på restauranter i norge) så er det ok (bortsett fra tunfisk som du sa). Men tror det er lurt å ligge unna i utlandet:)
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Du kan trygt spise sushi - bare ikke tunfisk (den er for stor og inneholder for mye avfallsstoffer) - jeg mistet lysten på kamskjell, så jeg bytter den ut med laks.........det er bare å spise
Bolla med en til Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 mmmm, ja masse. har samme greie med kamskjell he he.
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2008 IKKe farlig å spise sushi med kamskjell assa? Blir jo litt redd men det er jo så utorlig godt!!!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Jeg prøver å holde meg mest mulig til hjemmelaget sushi (med Salma- laks - nyyydelig!!) eller Susheasy (som du får kjøpt i frysedisken), men har spist ute også.
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2008 ja har brusk salma laksen oxo, men er den ufarlig å spise selv om den ikke er frøset først elelr må man fryse den først?:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå