GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Hvordan er det med sushi? Vet man ikke skal spise Tunfisk sushi, men all annen sushi er vel greit? kammshell og laksesushi er vel helt ufarlig å spise på restaurant??
prins06+2til Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Du skal holde deg unna rå sjødyr. Om du finner sushi uten rå sjødyr er det bare å kose seg.
Giinaღ Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 jepp, spiser sushi, men dropper bitene med tunfisk. Velger å stole på matportalen og her står det klart at man kan spise sushi: http://matportalen.no/Emner/Gravide
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2008 MEn står jo at man kan spise laks...?
Giinaღ Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Spiser laks, jeg. Har spist sushi mange ganger etter jeg ble gravid og kjenner andre gravide som gjør det samme, så det går nok greit Kanskje hun over her mente skalldyr? hm... usikker. Men laks er min favoritt, så det er nesten det eneste jeg spiser.
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2008 JA helt enig=) Laks er kjempe godt=) er kanskjell farlig å spise? Men er sushien som man kjøper på restaurant frøset ned først?
Giinaღ Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Det vet jeg ikke. Jeg spiser sushi takeaway, jeg. Men det er på et fast sted hvor jeg stoler på at de har bra mat. Hvis du er i tvil synes jeg du skal spørre de på restauranten. De har helt sikkert fått samme spørsmål tidligere fra bekymret gravide Kamskjell skal du kunne spise på lik linje med laks
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2008 Ja skal gjøre det=) Ja kjøper alltid sushi på bra restauranter=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå