Gjest Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Jeg er hjemme med lille snuppa som hadde feber av og på i hele går og i natt ( virker "frisk" nå da- stortsett), og i dårlig form selv..... så her blir det stille og rolig i dag. tenkte å rydde sammen litt på benken når snuppa skla sove etterpå- og det er vel det..... dere da?
petite fleur Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Jeg skal besøke en venninne som har flyttet inn i ny leilighet, venter bare på at småen skal våkne. Også skal jeg rense, skrape og voldta kulegrillen fra i fjor sllik at den blir ren og pen slik at vi kan grille i ettermiddag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå