Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme med lille snuppa som hadde feber av og på i hele går og i natt ( virker "frisk" nå da- stortsett), og i dårlig form selv..... :( så her blir det stille og rolig i dag. tenkte å rydde sammen litt på benken når snuppa skla sove etterpå- og det er vel det.....

 

dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal besøke en venninne som har flyttet inn i ny leilighet, venter bare på at småen skal våkne. Også skal jeg rense, skrape og voldta kulegrillen fra i fjor sllik at den blir ren og pen slik at vi kan grille i ettermiddag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...