Gå til innhold

Hvor lenge?


Rampegutt08+Bøllefrø12

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor lenge folk har vært sammen med sin partner før dere planla graviditeten/ble gravide?

 

Selv har jeg hatt veldig lyst på barn de siste 2 årene som har gått, men har ventet på min kjære samboer som ikke har følt seg klar før vi slutta med prevansjon des.-07.Og er glad for at vi venta til da. ;) Nå er vi godt etablert med egen leilighet og begge har fast jobb. Så i oktober når lille skatt kommer, så har vi vært sammen i over 6 år. Så ingen kan si det var for tidlig, og vi har det utrolig bra sammen. ;) Spira satt på 1. forsøk, så tok ikke lange tiden, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde ikke vært sammen merenn et år da vi slutta på pillen.. Og spiren satt med en gang.. Vi slutta tidlig på pillen siden vi hører om såå mange som prøver så veldig lenge før de blir gravid.. Så vi var lettere overrasket da testen var positiv.. MEN vi er jo kjemprglad for å være gravid !! Selv om vi ikke har vært sammen lenge så ligger forholdene veldig godt til rette for at dette sakl bli virkelig bra. Vi er begge rundet 30, samboer rundet 35.. Begge er klare for å stifte familie og vi bor i gjeldsfri enebolig med god plass :-) Begge har gode, faste jobber som vi trives fast i :-) I oktober når den lillle kommer til verden har det akkurat gått 2 år siden vi møttes for første gang :-) Og vi har det strålende sammen, på tross av mye hormoner.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nå tredje barn i oktober. Første kom i 1997 og andre i 2001. Vi har vært sammen i 13 år nå.

 

BOMBEN ER: Ingen av barna er planlagt!!

 

Alle tre er overraskelser!!

 

Men nå er det stopp.. Vi skal ikke ha flere barn .. Jeg lukker butikken etter dette savngerskapet...

 

Men jeg lurer jo fælt på hvordan det er å planlegge et barn, det får nok vi aldri svar på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møttes i august 2006 og det er dermed i underkant av to år siden vi møttes. Ble gravid halvannet år etter vi møttes og er storfornøyd!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 10 år i oktober i år, snart gift i fire.

 

Fikk 1. mann i 2006, og da hadde vi vært sammen i ca 7,5 år. 1. mann var ikke überplanlagt, men gikk ikke på no prevansjon - så var bare et spørsmål om tid :)

 

Denne gangen så tok jeg ut spiralen i starten/midten av januar, og ble vel gravid under en uke etter spiralen va rute :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble gravid etter ca 8 mnd, det var på mellom ett skifte av p.pille merke. Men vi ble utrolig glade. Er gift og venter nr tre nå sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren møttes i november 2006, og gullet kommer i oktober 2008, så ble gravid litt over et år etter vi ble sammen. Hun var ikke planlagt, men er like fult velkommen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 3,5 år når barnet kommer :)

 

Og har vært samboere bare noen måneder mindre. Vi hadde ikke felles adresse, men bodde jo i realiteten sammen likevel. Sov sammen hver natt osv.

 

Samboer sier det ikke var planlagt, men hva annet er det når man blir enige om å slutte med prevensjon og la naturen gå sin gang? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren min har vært sammen i litt over fem år nå, med et lite avbrudd på noen mnd inni der. Vi er begge unge, 21 og 23.

 

Men vi ble overrasket av en positiv test i slutten av januar 08 og følte bare begge to at det var riktig å beholde barnet! Vi hadde ingen god grunn til å ta abort, og det er vi veldig glad for nå. Vi gleder oss til termin 15. oktober `=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 11 år, er samboere og venter nr tre. Førstemann som var planlagt kom i 2003. Nestemann kom "rekende på ei fjøl" (absolutt ikke planlagt, men veldig stas) i 2004. Jenta som er ventet i oktober er planlagt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi har vært kjærester i over 10 år nå, og gift i 4 år til høsten *s* mann min har hatt lyst på barn i over ett år, men jeg var aldri der før frem til i vinter...

jeg sluttet på pilla i mnd skifte nov/des, og 1.jan var første dag på siste mens :) så her funker ting som de skal *ler* dette er vårt første barn og personlig er jeg glad for at vi har valgt å ta ting i den rekkefølgen vi har gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...