Gå til innhold

Ang. innboforsikring

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken innboforsikring har dere? leier/eier dere? hva koster den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm tror ikke jeg har innboforsikring, mulig at jeg er forsikret gjennom at jeg leier.. aner ikke hvordan det der fungerer.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi eier. Betaler 700 i året, hos gjensidige

Gjest Rebel & soggy bottom baby
Skrevet

Vi har innboforsikring og eier. Bygget er vel forsikret gjennom borettslaget, mener jeg... Tror vi betaler en tusenlapp eller noe i året, har ikke sjekka. har det gjennom alle de andre forsikringene våre i IF.

Skrevet

jeg har ikke innboforsikring...fordi jeg leier i blokk. trodde at man bare skulle ha visst man eier? noen som leier som har?

Skrevet

Man må ha innboforsikring selv om man leier.. Og det må dere ordne selv. Kjipt å sitte uten forsikring om boligen skulle brenne. Da har dere ingenting...

Skrevet

om du leier el eier, du bør ha innbo fors. Uten tvil, brenner det, vannskade, innbrudd, ting går i stykker etc... så sitter du der og får ingenting. Jeg har min forsikring gjennom forbundet jeg er medlem i. Noen hundrelapper per år ( den ligger i kontigenten) tidligere hadde jeg den hos gjensidige, og betalte 600 kr i året ca.

Skrevet

Alle MÅ ha innboforsikring. Eller BØR ha. Vi "leier" og har innboforsikring hos IF. Betaler vel rundt 1000-lappen i året! Har da forsikret opp mot 1,3 mill, tror jeg det er.

Skrevet

Var inne og sjekka forsikringen nå og vi betaler visst ikke mer enn 574 kroner! og da dekker den 300 000... det må da være billig=)

Skrevet

Vi eier, har innbo gjennom postbanken, vital tror jeg det er.

Betaler 1600 i året, mener vi er forsikret for 1,5 mill :)

Er det noe man MÅ ha så er det forsikring på hus og innbo!

Om det brenner så står man plutselig igjen uten noe som helst, og dette gjelder uansett om man eier eller leier og om det er blokk eller enebolig.

Vi har jo husforsikring gjennom borettslaget, men innbo må man stå for selv.

Tenk etter hvor mye alt av klær, dvd`er, kjøkkeninnredning, møbler, smykker, kjeler osv har kostet :-S man kommer lett opp i store summer da altså..

Skrevet

Rebel & soggy bottom baby

hvor er den tegnet?

trenger ikke sånn forsikring som dekker en million...har så lite av verdi hehe

Skrevet

Vi har forsikringene gjennom forbundet mitt og betaler 400 kr for innboforsikringen i året. Er da forsikret for opp til 250 000 kr.

Skrevet

Det er i IF=)

Skrevet

takk takk;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...