Tre tette! *07+10+11* Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 sønnen min sluttet å få mat på natta når han var to mnd og nå har det plutselig begynt igjen! noen som vet hva det kommer av? og hva jeg kan gjøre m d?
Nenya^juni2010 Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Hvor mye spiser han iløpet av dagen? Har det skjedd noen endringer i rutiner e.l.. Noe som gjør at han kanskje vil ha ekstra kos om natta? Kan være mye rart som er årsaken:)
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2008 nei d har ikke skjedd noe.. skjønner ikke dette jeg .. hehe..
Propellmamma til 2 Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Min også! Jeg har nesten ikke ammet i det hele tatt de siste ukene, bare tidlig om morgenen. Han spiser så mye fast føde og har mer eller mindre mistet interessen. Han er også 8 mnd. De siste netten har han våknet alt fra kl 00 til 04 og vil ha pupp. Ganske frustrerende siden han våkner og vil stå opp kl 05 :-( Så jeg dytter... litt lang dytt :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå