temine Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Får besøk av ei gammel klassevennine som jeg ikke har sett på ca 10 år...hva kan jeg finne på å servere henne da? Det må være fisk eller vegetarisk:)
svanemamma Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 * Ovnsbakt laks med fløtegratinerte poteter. * Fiskewok med fisk og krepsehaler/reker * Couscous-salat (http://www.kosesiden.no/Presentasjoner/matpresentasjon/couscous.html) * Pizza med mozzarella og masse gode gørnnsaker Dette var det jeg kom på i farta :-)
marien - FØDEKLAR! Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Salat med masse tunfisk og kokte egg:)
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Vi skal ha ovnsbakt laks, med tradisjonell agurksalat, kokte poteter og rømme. Superenkelt å lage og smaker vidunderlig. :-)
temine Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2008 Da har jeg bestemt dagens middag i alle fall. Har bakt olivenbrød som jeg skal riste i ovnen og ha hvitløkssmør på. Så blir det grønnsaksform og stekt laks i tillegg til en salat med balsamicodressing. Nam, gleder meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå