Gå til innhold

hva skal/hadde dere på i dåpen til mini?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så usikker på hva jeg skal ha på. gidder ikke ta på bunaden.. men hvor pyntet skal man være? sambo skal ha dress, så kan ikke jeg ha lang fin kjole???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vi hadde dåp var det nesten 30 grader ute og vindstille. Jeg hadde på en fin sommerkjole som jeg har brukt mye, og sambo dress. Men han tok av jakken etterhvert da det ble for varmt. Søsteren min hadde bunad, og det ble vel varmt. Har bunad jeg og, men den kunne ikke ammes i så da ble den hengende i skapet.

Skrevet

Jeg hadde pumpet meg i tilfelle mini ble sulten i kirka. Hadde på meg bunad, men gikk bare i et annet rom når det var ammetid senere på dagen.

Funka greit det:-)

Skrevet

Lang fin kjole høres flott ut!

Mannen min hadde bunad, og jeg et enkelt beige skjørt (knelangt), hvit jakke og svart ammesinglet. Er ikke mamman som er fokus uansett, bruk noe du ser fin ut i, og som er praktisk mtp amming. Og som tåler en melkeflekk eller to:)

Skrevet

jeg hadde på meg en kjole med litt dyp utrigning.. den var ikke lang men rakk rett under knerne..

Skrevet

Jeg hadde på meg bunad, men det var utrolig upraktisk når jeg skulle amme. Jeg gikk også inn på et eget rom, men måtte jo nesten kle av meg hele drakten, så jeg ville heller anbefale en fin sommerkjole istedet :-)

Skrevet

tusen takk for svar=) da er det bare ut å handle "hold in" strømpebukse.. magen er jo ikke helt flat enda;o)

Skrevet

Vi hadde dåp på søndagen som var nå. Jeg hadde på bunaden i kirka,men d ble så varmt (var utrolig fint vær) så jeg skifta til en hvit sommerkjole etterpå..Mange som hadd på seg bunad så jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...