Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

............i Side i Tyrkia

Har hatt en helt utrolig flott uke der. Elsker hotellet og menneskene der.

Skal vi til utlandet blir det helt klart dit igjen og samme hotell også..

Eneste minuset er at vi brukte litt mere penger enn vi hadde tenkt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt så mye neg om tyrkia, så fortell fortell. Hvilket reise selskap reiste dere med? hvilket hotell? Vi leiter etter ferietur nå men har som sagt vært litt skeptiske...vil gjerne høre :)

Skrevet

Kan som sagt på det sterkeste anbefale Side. Det er typisk familiested. Alanya og Altania er vist nok mere party.

Vi reiste med Ving og bodde på Side Resort. Hotellrommet var noe slitt. Men hva gjør vel det når uteområdet er så utrolig bra som her. Frodig med palmer og andre planter. Rent og skikkelig pent. Personalet på hotellet er kjempe hyggelige, et kjempe team som står for aktiviteter og underholdning. Det er hele tiden folk som går rundt og rydder og styrer der. Det er 4 bassenger, volleyball og basket ballbane osv. Ikke er det langt fra sentrum heller. Hotellet har også et Wellness-senter som jeg anbefaler på det sterkeste. Folkene der har magiske hender har jeg funnet ut og billig er det også. Jeg tok en times courpuration behandling på ansiktet (eller hva det nå heter), fotsoneterapi og mannen og jeg tok medical rygg behandling med varmestener.. for dette betalte vi 6-700 norske kroner. Hotellet har bra mat også. Vi bestillte med frokost og middag og angrer ikke. Masse forskjellig god mat til begge måltidene. Banan splitten dems var den beste jeg noen sinne har smakt.

Eneste minuset er at når du går i gatene der så maser selgerne på deg hele tiden, og blir sure om du ikke kjøper noe eller pruter mye. MEN du har gjort en god handel om selgeren er sur når du går.

Hadde jeg kunnet hadde jeg dratt tilbake tvert. Er så utrolig deilig der.

Skrevet

Glemte å si at det er fint for barna på hotellet her. De ansatte er veldig hyggelige og leker gjerne med dem. Så flere ganger at dem "kidnappet" små barn og gikk små turer med dem. Minsten min er så sjenert at dem fikk ikke annet enn snøft og nei av han. Men det hindret dem ikke fra og komme tilbake gang på gang.

Skrevet

Jeg er forelska å!!!! :)) Kom hjem fra Side for en uke siden, har vært deppa siden jeg! Så nå har vi bestillt ny tur dit i september :)) ELSKER de fantastisk koselige menneskene der, maten, shoppingen,gjestfriheten, stranda.... ALT! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...