Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 da er jeg endeli kommet så langt, 12+1 i dag å synes at tiden går kjempe tregt, kan ennå liksom ikke fårstå at dette har skjedd meg, det er så uvirkelig.
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Hei og velkommen!! Ut fra nicket ditt kan jeg jo se at du har prøvd lenge, så GRATULERER så mye
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 gratulerer så masse... tida går fort etterhvert... bare vent....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå