Bolla med en til Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 fikk brev fra ullevåll om ultralyd time på Lørdag. 8 august stod det. Da er jeg 24 uker på vei. Så viser det seg at legen min har skrevet feil dato på helsekortet. hun har skrevet at første dag av siste mens var i april, men det var i begynnelsen av mars.resten på helsekortet stemmer. så det er rett og slett en glipp fra henne. ringte til legen som sa jeg måtte ringe ullevåll selv. De hadde selvfølgelig ikke noe ledig time før i august, men hun skulle ringe meg hvis det ble en avbestilling. Hva gjør jeg nå? Bytte lege? blir så sint. hadde håpet på ullevåll som fødeplass da jeg var der med første mann. Men det er vel kjørt det også. åhhh, er så forbanna.
Herkules Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Huff det var utrolig kjedelig! Hjelper ikke å bytte lege akkurat. Om du ellers er fornøyd med legen så må man bare kalle dette en menneskelig glipp Du får stå på overfor Ullevål og høre hva de kan gjøre for deg Hva sa de om fødeplas??
Ellebettemor Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Forklar overfor Ullevål at det er viktig for deg å få plass akkurat der da du føler deg trygg etter en fødsel der. Selv fikk jeg legen min til å skrive at det var veldig viktig for meg å føde på Ullevål. Synes jeg fikk bra hjelp og støtte der ved første fødsel, og da føles det trygt å dra dit igjen med nr 2.
Bolla med en til Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2008 Da ringte de fra ullevåll, så jeg fikk 16 juli. da er jeg 19 uker, men det går jo greit. hun var faktisk utrolig hyggelig og hjelpsom. Angående legen må jeg innrømme hun ikke akkurat står høyt i kurs hos meg. Første gang jeg var hos henne, (og jeg er ikke akkurat den som pleier å dømme folk etter utseende) fikk jeg sjokk. Hun var så tynn at hun hadde glippe på 10 cm mellom lårene. store silikon pupper, kjempe lange løs negler (ikke akkurat den man har lyst til å gå til gynekologisk undersøkelse hos).Pluss så mye plastikk i ansiktet at hun ikke klarte å smile. må også legge til at hun er i slutten av 50 årene. Hendene avslørte henne. veldig hyggelig altså.men må innrømme at jeg fikk litt fordommer. får gi henne en sjanse til.
Ragdoll Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Hehe.. Unnskyld.. Men jeg må bare le! av beskrivelsen din av hun legen din.. Sier vel litt hva det er hun var opptatt av da, når hun kalrer å sluve med en så VIKTIG feil som datoen din når du er gravid!! Det er så UTROLIG enkelt å rakke ned på sånne folk når de har gjort noe galt også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå