celodi Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Må rydde litt her ja gitt,jobbet i hele helga,og sambo og minstemann har så og si ikke vært hjemme..Snuppa var bortreist.. Flere som må gjøre noen små ting på en mandag her?
Chris&Alex♂♂ Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 å ja da her skal det vaskes. jippi. not. hehe ryddet masse, masse i hele går. ikke at det var så voldsomt rotete, men jeg har ryddet i skap og skuffer. kastet mye, pakket bort mye og ordnet babyrommet så det er nesten ferdig. vaskemaskina med klær gikk i hele går og jeg bretta en haug med klær og handklær. driver fortsatt og vasker, har igjen en del babytøy. men det var godt å få gjort det i går. for nå er det strøkent, og er mye lettere å få vasket her nå=) skal begynne om ikke så veldig lenge, må bare henge litt her først=)
æsj altså! Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Jeg også! Huset ser ikke ut ettter en helg hvor vi nesten ikke har ryddet. Bølla har bursdag om to dager, så må nok vaske og ordne til bursdagen.
Gjest Rebel & soggy bottom baby Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Her blir det mye rydding! vi er midt i oppussing og det ser ikke ut her... uff vet ikke hvor jeg skal gjøre av malingsspann, kartonger og dilldall... =(
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Huff, ja... Må i grunnen det, men er LITE opplagt til det kjenner jeg... Sov ikke i natt og lillegutt fant ut at han bare ville sove en halvtime den første luren sin som han pleier å sove halvannen-2 timer, så her er det i grunnen bare å stålsette seg for sutring resten av dagen og kanskje få gjort det meste av husarbeidet når mannen kommer hjem fra jobb en gang i ettermiddag...
mai mammaen til to Skrevet 16. juni 2008 #8 Skrevet 16. juni 2008 ja eg må gjøre litt og..kjedelig....
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 16. juni 2008 #9 Skrevet 16. juni 2008 Ja hele leiligheten må ryddes og kopper vaskes, føles ut som ett ork akkurat i dag.
celodi Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. juni 2008 DA kaster vi oss ut i det damer=) Hehe,kom dere opp og bort fra datan=)
Chris&Alex♂♂ Skrevet 16. juni 2008 #11 Skrevet 16. juni 2008 jepp jeg begynner NU=) lokke igjen pc me en gang..
celodi Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. juni 2008 DA har jeg rydding av badet og gulvvask igjen=) Så godt at jeg snart er ferdig....Lukter såpe her nå gitt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå