Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Dette er vel ikke det største problemet i verden akkurat, men vil gjerne høre deres meninger. En kamerat av mannen min fikk barn for noen måneder siden. Ingen av oss har sett babyen før de kom innom oss med den på besøk for å se vår nyfødte nå nettopp. Da hadde de med gave til vår baby. Følte meg litt dum da, for siden vi ikke har besøkt dem har vi aldri gitt dem noen barselgave. Tenkte at jeg kanskje burde ha gitt deres barn en liten ting siden det var første gang vi så babyen deres. Jeg har en avtale moren til babyen denne uken. Bør jeg gi en ting da, eller vil det virke dumt? Jeg kjenner henne egentlig ikke, så jeg er litt usikker.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Hadde nok kjøpt en liten gave, trenger jo ikke være noe dyrt, stort osv.. En liten oppmerksomhet:)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Jeg hadde nok gjort det. Trenger jo ikke være så store greier, men en liten hilsen bare! ;o) Du kan jo bare si at du fant en kul genser/bukse (eller noe annet) og den trodde du kom til å passe barnet dems..eller noe i den dur...;o)
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Nei det synes jeg ikke. Hadde følt meg dum om jeg hadde gjort det. Det hadde jo vært opplagt at dere bare gir gave fordi de har gjort det. Takk for gaven dere, og gi heller en gave hvis de får et barn til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå