Uwimana Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 noen som har gått der? hva synes dere? jeg har hørt mye forskjellig om den, men det meste jeg har hørt er at folk IKKE er spess fornøyd assa! de synes ikke det er bra nok oppfølging osv....... jeg hadde tenkt litt på å gå førskolelærer der, men tror ikek jeg gidder det da! for den linjen er da ikke bra har jeg hørt! noen flere som har meninger? hihi
Amy - I love whales Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Dette vil jeg også høre mer om! Skal begynne der til høsten på øko.adm
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Jeg gikk der ifjor, på kunst og design. Er forsåvidt enig i det du har hørt, om oppfølgingen. Var svært lite ordentlig undervisning og mye prosjektarbeid. Men om man er fornøyd eller ikke kommer an på hvordan du er som person. Jeg likte friheten og muligheten til å prøve meg frem på egen hånd. Jeg hadde mye selvdisiplin og lærte utrolig mye, mens andre følte de bare kastet bort tid. Dette vil nok også variere utrolig mye ut ifra hva man studerer. På den annen side trivdes jeg utrolig godt og hadde et helt utrolig godt sosialt miljø i klassen. Jeg har kontakt med veldig mange av de jeg gikk i klasse med fremdeles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå