polarn & pyrene Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Jeg ble sykemeldt 3 mars og frem til slutten av april da jeg gikk i fødsels permisjon,men jeg har fortsatt ikke fått noe penger for det. Ringte NAV for noen uker siden og de hadde ikke fått inn papirer på meg ennå om hvor mye jeg tjener og slikt. Ringte sjefen med en gang og han henviste meg til revisorn sin. Revisorn sa at "oj her har det blitt en miss og papirene ligger her", men han skulle sende de inn med en gang. Nå 3 uker senere har NAV fortsatt ikke fått papirer og jeg ringte sjefen nå veldig sinna. Han skal ordne opp i det med en gang. Så nå håper jeg at han ordenr opp i det for det går sanrt til helsikke her hjemme med regninger og mat. Nå er det snart advokat inni bildet Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Jeg hadde klikka i vinkel....folk skal ha noe å leve av også tross alt. Håper du har penga på konto snart.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 uff så kjipt, men du får nå bare mase til du får de. kan jo ikke gå uten penger sånn, og de pengene skal du jo ha så.
solstråle69 Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Du finner skjemaet på www.nav.no - skriv det ut, fyll inn, og gå til arbeidsgiver for signatur. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå