Gå til innhold

Hvordan si nei på en fin måte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en som jeg vet har fått følelser for meg,Jeg har ikke fått følelser for han,og nå spør han meg om ikke vi skal finne på noe en dag..Jeg har lyst som venner,men jeg vet at han legger mer i det enn meg og da blir det så dumt..Hvordan si dette til han på en indirekte måte,så han forstår at vi bare er venner..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg ut på skravle for meg da noen,er jo ingen her inne som svarer..

Skrevet

er dårlig på sånt men kan legge det ut jeg..=)

Skrevet

Uff, kinkig situasjon... i mangel på gode tips har jeg hvertfall lagt ut på skravle for deg. :)

Skrevet

Tusen takk begge to..Men jeg er så redd for at om jeg sier nei så kommer han til å bli kjempe sint og skuffa..Jeg har kanskje gitt han litt falske forhåpninger med all kontakten vi har hatt i det siste,men jeg trodde det var forstått mellom oss at vi kun var venner..men han har tydeligvis trodd noe annet..

HI

Skrevet

Vært borte i det samme. Spurte hva han hadde tenkt å finne på. Han sa kanskje en øl eller vin etter arbeidstid. Latet som jeg ikke skjønte at det var en date han var ute etter og sa: så koselig, kan jeg ta meg en venninne?

Skrevet

Den der var ikke dum anonym..Den skal jeg tenke på.

HI

Skrevet

Jeg har vært helt ærlig de gangene jeg har opplevd dette. Sagt til vedkommende at jeg liker han godt som en venn, men at jeg ikke er interessert i noe mer. Har selvsagt brukt litt flere ord enn dette, og snakket skikkelig ut. Hos meg har det bare fått positive resultat å gjøre det slik. Den ene er fortsatt en av mine beste venner og en annen er i dag samboeren min. Her endret ting seg altså underveis, men det var først etter flere år som venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...