Gå til innhold

Noen praktiske mennesker der ute? ...utenfor tema...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle levere minsten i barnehagen i morrest og oppdager da at barnevogna har punktert!! Litt krise, men fikk låne ei vogn i barnehagen slik at han får sove luren sin i dag.

Men.... hvordan i alle dager skal jeg få reparert hjulet? Aner jo ikke hvordan det ser ut inni hjulet, om det er slange eller ikke... Skjønner jo at jeg må finne hullet og lappe det, men er det noen som har prøvd seg på dette før som har noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det med deg til butikken, de gjør det mens du venter. Hvis det er langt borte kjøper du bare lappesaker til sykkel, pumper opp dekket, finner hullet og tar på en lapp.

Skrevet

hvis du pumper opp hjulet og putter det i vann finner du hullet lett... men jeg vil anbefale deg å ha sånne dekkspaker til å få dekket på igjen med.. for jeg har prøvd uten og endte da opp med å stikke hull i slangen igjen med et skruhjern... slike ting får du jo kjøpt på en sportsbutikk... men du kan sikkert få de i butikken til å hjelpe deg også :)

Skrevet

takk for svar!

tror jeg tar med meg dekket til butikken der jeg kjøpte vogna... blir så dumt hvis jeg prøver selv og ender opp med å lage 10 nye hull i det... hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...