Føken siruppsnipp Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Vennelisten min fpå messenger får fil fra meg uten at jeg har vet det. Så er nok den msn-ormen som herjer. Jeg har ikke åpnet filer som er sendt til meg. Er jeg infisert av virus? Hvordan stopper jeg dette???
Annika & Smulen Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Jeg kan ikke så mye om det, men har du antivirus program så bør du kjøre det for å finne hva slags virus du har. Så kan du søke på nett for å finne ut hva du kan gjøre. Jeg hadde noe på msn og da hjalp det bare å bytte passord, men vet jo ikke om det er det samme som du har fått.
LilleVilleVilja Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Send en e-post til msn, så får du vite hva du skal gjøre. Mange som har det for tiden. Jeg byttet passord, og så var det løst, men det hjelper ikke for alle. Så kan du jo si fra til alle på msn-listen at de ikke skal åpne linker fra deg, så de ikke får virus hvertfall
Føken siruppsnipp Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2008 Takk, da prøver jeg å bytte passord i første omgang. Har skrevet at de ikke må åpne filer fra meg Sikkert et dumt spm...men hvordan bytter jeg passord?? Leter men finner ikke hvor eg kan gjøre det...
Annika & Smulen Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Hmm, var det da. Jeg byttet det inne på hotmail kontoen min. Hvis du ikke har det aner jeg ikke hvor du finner det inne på msn.
LadyLuck & Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 finn alle filer som har med msn å gjøre, og så må du slette den fila som heter MsnX, det er i den virust nok ligger (sånn var det hvertfall hos meg)
Silja FullFres McQueen Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Last ned CCleaner og kjør. www.ccleaner.com Et genialt gratisprogram, som alle burde hatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå