Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal begynne å prøve når vi er ferdige med oppussing av huset, det var i allefall planen slik jeg trodde. Men plutselig satt jeg der med en positiv graviditetstest! Vi ble enige om å starte oppussingen med en gang slik at vi kom så langt som mulig. Dessverre så mistet jeg den lille spiren et par dager etter... Vi snakket litt sammen, og jeg fant ut at vi hadde blitt enige om å begynne prøvingen etter at 2 etasjen av huset var ferdig pusset opp. Dette hadde gått meg hus forbi... Vi sendte noen sms til hverandre en gang, etter at vi hadde snakket sammen dagen før. Han sa at han ville bli ferdig med oppussing, og jeg lurte på om vi ikke kunne inngå et kompromiss med at halve huset kunne være ferdig. Fikk ikke noe godt svar, men nå vet jeg at han var jo enig.

Så nå er vi godt i gang med oppussing av 2 etasjen, der vi har stue og kjøkken. Det ser ut som om vi kan bli ferdige i løpet av sommeren, og dermed blir vi prøvere i løpet av sommeren/høsten. Jippi! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt da :)

Vi skal også begynne prøvingen iløpet av høste...morsomt at det er flere som "hiver seg med" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...