Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

Jeg har i et par dager nå hatt skikkelig vondt i siden. Akkurat som hold. veldig vondt å snu seg når jeg ligger og vanskelig å gå også. det gir seg ikke heller..

Noen som har / har hatt det samme og evt vet hva det er? er i uke 35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noe lignende, nede paa venstre side av magen, litt i lysken, litt i omraadet rundt nedre del av venstre siden av magen og selve magen paa et vis. Blir tidvis helt handicappet, mannen maatte hjelpe meg i seng en kveld.... =o) Og jeg har ikke bekkenloesning og er ellers i straalende form. Er ogsaa i uke 35 naa.

En venninne som er hoeygravid, mente det var ligamentsmerter, sammen med at livmoren strekker seg og barnet trykker godt paa akkurat i det omraadet. Jeg har ogsaa siste uken faatt en voldsomt spiss mage, rett og slett en tut som staar rett ut, og det er merkelig, fordi jeg er litt overvektig, naa har jeg saann mange som mange svaert slanke har, og det ser litt underlig ut. Saa hele mageformen har rett og slett endret seg siste uken, jeg har mer antydning til kynnene og det skjer i det hele tatt mer.

Er ikke noe bekymret og merker jo at dette kommer mer om kvelden enn ellers av dagen og da "topper" jo ofte ting seg litt uansett...

Tror dette er vanlig, normalt og ikke noe aa uroe seg for, men ganske intenst til tider ja, nesten som man ikke helt "virker" i noen stillinger. Mannen min maatte hjelpe meg aa faa venstre ben oppi sengen i gaar, den muskelen som normalt loefter benet virket rett og slett ikke da jeg skulle legge meg. Virket fint da jeg sto opp da. =o) Lykke til!

Skrevet

Hei,

Tusen takk for svar. Nå ble jeg litt roligere. Du beskriver akkurat som som jeg har det :-) Til og med formen på magen. Var hos JM på fredag og fikk beskjed om at hodet holdt på å feste seg. Håper det har sammenheng med det. Skal til legen senere i dag bare for å være på sikre siden..

merker godt at det har skjedd en endring nå siste uken. spennende tider..

Skrevet

Jeg har ogsaa time hos lege i morgen, og tar det bare opp da. Men merker jo at det forsvinner ogsaa, saa det er nok bare noe som jobber slik det skal .

Festing? Ja, det hadde vaert stas. Jeg hadde setebarn sist, som satt veldig godt nede i bekkenet og ikke var til aa rikke nei, saa dersom jeg er saa heldig aa vaere 2. gangs som faar en baby som er festet med hodet, saa skal jeg vaere glad. Haaper det. =o) Lykke til da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...