Gjest Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 og hadebra =) Jeg har etter mitt skriblestunt holdt meg borte.Dels for at jeg virkelig hater meg selv for å ikke tenke i det hele tatt,og mest for at jeg har vært mer eller mindre sengeliggende.Har også vært ødelagt i rygg så mye at jeg har ligget store deler av dagen i over en uke.Dagen besto i å greie smertene til leggetid for ungene.Ikke helt enkelt.Men er mye bedre nå. Nå tar jeg med meg mitt og sier god sommer til alle sammen. Håper alle får godt vær og late dager.Selv håper jeg på fred,ro og en smule latter inn i livet mitt =) Ta vare på dere selv nå da. Klem.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Se der var du ja. Jeg har jo vært bortreist og er ikke helt oppdatert, men du snakker vel bare om en "sommerferie"??? Jeg har nå hatt 2 uker med fint vær på Kreta, kan man forlange mer??? He he he he, nei da jeg håper at det blir fint vær der du er også)) Fortsatt god sommer:o))
Karomamma Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Hei på deg!! Jeg skulle til å ettersøke Latterklatten, men så kom jo du i stedet Så leit å høre at du har vært i dårlig form! Håper det bedrer seg fort fort fort eller at det for eksempel blir operasjon eller noe annet lurt Jeg sier som MSB - du snakker vel bare om dibbesommerferie? Hvis du med skiblestunt mener det kongenavninnlegget, tror jeg du skal ta det helt med ro. Jeg skjønte at du tror du har fornærmet ei grei dame, men for å være ærlig tror jeg ikke hun har lagt merke til det en gang Jeg tror det er derfor hun ikke har kommentert det heller. Og uansett så kjenner jeg henne så godt at jeg vet hun bare ler godt. Det gjorde jeg Du må love meg å ikke tenke mer på skribleriene!! Vi har mange andre viktige ting å heller bruke energien på Stor god-bedrings-klem fra meg!! ,
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Hei ) Nei kjære deg, skjønner hva du sikter til og jeg er overbevist om at hun ikke tar på vei ...;-) Ryggen er det verre med, håper den blir bedre snart:)) ikke stikk avgårde for en sånn liten bagatell
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 =) jada dere,jeg vet at det ble tatt med et glis.Men det er meg selv som er problemet,hehe.Jeg har vondt helt i hårrota av det hele ;o) Å nå har jeg tenkt å ta ubestemt ferie,rette opp en del ting,og se om jeg får brunfarve på kroppen. Helsa har jeg egentlig gitt opp for nå.Siste runde var grusom. Men di finner vel på noe etter hvert. Klem til alle, og så stikker jeg vel innom om jeg får det til. å husk..."hysj" ;o)
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Neida,er ikke derfor jeg "stikker",hehe. Men har enda vondt i meg.Det var en brøler som bare jeg kunne gjøre. Null tankegang i det heletatt =) Jeg kommer innom,helt sikkert!! vimse,du får pm.
Reveenka Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Fint at du er innom igjen! Hvordan gikk det med Martina Hansens Hospital? Eller de andre?
♥Snulder Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Hei på deg!!! Håper helsa di er på bedring!!!! Når det gjelder skriblestunt..... Har ikke fått det med meg en gang jeg! Hehe.. men det er jo meg da;=) Håper det ikke går så lang tid før du svirrer innom igjen!!!!! Varm, god sommerklem til deg!
Natteravnen* Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Hei der! -og eg har som vanlig ikkje fått med meg noken ting, vil berre sei at det var kjekt å sjå at du også er innom av og til! Lykke til med at helsa blir bedre, for det bør den bli, sns du har hatt nok å stri med eg!! klem fra meg c",)
Karomamma Skrevet 20. juni 2008 #10 Skrevet 20. juni 2008 Hei igjen!! Håper du har det fint, at du samler krefter og koser deg med litt fri fra PCen Vi snakkes plutselig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå