Gjest Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Minstesnupp er bare 10 dager gammel, men jeg orker ikke mer!! Slet masse med eldstesnupp og, og lovet meg selv den gang at om det ble like ille igjen, så skulle jeg ikke være like "flink". Tok sjefsavgjørelsen i går, og heretter blir det flaske på Matilda. Hun tar den fint, så er ikke noe problem. Jeg orker bare ikke å være syk, ha vondt, kjennes ut som jeg skal dø hver gang hun skal ha mat... Mange vil sikkert synes jeg er egoistisk, men fy faen....dette er så fælt, jeg unner ikke min verste fiende ammetrøbbel!! Jeg er lei meg fordi kroppen min tydeligvis ikke er noe ammetempel, men glad for at det tross alt finnes alternativer. Eldstesnupp har jo vokst opp hun, og blitt en flott stor, liten jente.
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Viktigere med mamming enn amming ja! Nå kan du slappe av og nyte den lille:)
Prinsemammaen Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Vet du hva? Jeg forstår deg såååå godt!!! :-) Om noen synes dette er ille, så er det de som har problemer! Dere får det nok mye bedre alle sammen nå. :-)
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Det er jo ingen som sier noe direkte, men jeg får allikevel følelsen av at jeg absolutt burde ha dårlig samvittighet for at jeg ikke prøver "bare litt til". Men når hvert eneste måltid da vil bestå av gråt (meg) og en kropp som er spent som en springfjær fordi alt er så vondt, da vet jeg sannelig ikke. Heldige de som ammingen fungerer fint for, for meg gjør den ikke det (
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Hehe..like greit i noen tilfeller det ja...jeg var så helvetes sta at jeg dreiv på enda jeg hadde angst hver gang ungen våkna ( nr2) i 4 uker....skalv av smerte, og fikk en fødselsdepresjon på toppen, trolig pga det der...jeg kom da over det og amma i 10 mnd, burde ha slutta amminga med en gang og hadde da trolig sluppet depresjonen for den hang i lenge etterpå desverre. KOs dere heller og nyt barselstida uten angst for hvert måltid....
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Uff da [email protected] hørtes ikke greit ut! Stakkars.. Takk for fine svar!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Gratulerer til deg som tar avgjørelsen så tidlig! Jeg ventet enda 4dager til, før mora mi sa stopp. Er såå glad i ettertid for at jeg gjorde det. Skal prøve å amme neste barn, men da skal jeg slutte så fort jeg merker antydninger! Lykke til videre:)
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #8 Skrevet 16. juni 2008 Årsaken var at jeg skulle gjøre stikk imot min mor som gnålte om at jeg skulle slutte å amme siden jeg sikkert ikke hadde nok melk ( jeg hadde nok)...vi kvinnfolk er rare til tider...hehehe....
dritgrei hei hei! Skrevet 16. juni 2008 #9 Skrevet 16. juni 2008 Så flink du er som tar deg slev på alvor!!! Ungen får det helt fint uten morsmelk! hurra for deg som holder det du har lovet deg selv!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 16. juni 2008 #10 Skrevet 16. juni 2008 Jeg syntes du er flink jeg, som ikke lar deg rive med av ammehysteriet her i Norge og ammer så det går på helsa løs. Nå kan du kose deg med lille M:) Lykke til med flaske og masse kos:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå