dritgrei hei hei! Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 hva er lurt å pakke først ? Jeg har pakket det meste av sengetøy alt vintertøy sengetepper ulltepper også har superduper pakket ned 7 esker med bøker men det er tusenvis igjen!
Maud Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 God morgen til deg! Alle bøkene kan pakkes. Mange av lekene også. En del kjøkkenting som dere ikke bruker hver dag. Pynteting hvis dere har noe sånt. Rett og slett alt dere ikke bruker hver dag. Min erfaring er at de "ryddige" tingene som bøker, CD'er og annet som står pent på plass er lette å rydde, mens alt det som ser lite ut tar lang tid. Æsj, pakking er litt kjedelig altså, men plutselig er det tomt allikevel :-)
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Morn på deg du. Pakke er superduperkjedelig, men å flytte inn, det er gøy. Pakk alt utenom klær nok, litt kjøkkenutstyr og toalettsaker. Pakk mestepartenav lekene, så blir de som nye når de pakkes ut igjen Sitat vår flyttemann når vi flytta hit fra Lofoten: "Jævla mange bøker."
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Du har sikkert tenkt på det, men SKRIV PÅ ESKENE HVILKET ROM DE SKAL TIL, OG HVA SOM ER I.
dritgrei hei hei! Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2008 rommet er ikke skrevet på... lurt!!! Luring du... (også så mange ganger jeg har flytta... flaut nesten) Men hva som er oppi står pent på siden. :-) vi har også Jævla mange bøker :-)
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Det er deilig å vere voksen og slippe å bere alle flyttekassene selv. Særlig bøkene
dritgrei hei hei! Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2008 ja det blir fint å se på at flyttemannen gjør det i stedetfor... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå