♥♥mortil4♥♥ Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Har en gutt på 2 år, og 7 mnd, som fikk en lillesøster for 3 mnd siden. Han hadde gledet seg svært til dette, men da hun kom, ble nok ting litt andreledes enn forventet. Han reagerte voldsomt, og var kjempesint på pappan, og meg (ikke på tulla, heldigvis) og hele soverytmen gikk "heidundas". Vi ble kjempe fortvilet, og kjendte ikke gutten vår igjen - som alltid har vært snill, og harmonisk, og lagt seg med et smil hver kveld kl 18.30, og sovet til kl 06.00. Nå har det heldigvis roet seg, og gutten vår er "tilbake" igjen. Og gjett om det varmet i hjertet, når han i går kveld legger begge hendene sine på kinnenne mine, ser meg inn i øynene, og sier: "du er enklingen min du mamma" (enkling=elskling . Hadde problem med å holde tårene tilbake da
mai mammaen til to Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 så god da.. husker enda den gangen snuppa var en 1.5 år. satt på fanget mitt og så meg dypt inn i øynene. jeg er glad i deg mamma sa hun. tårene begynte å trille og jeg ble så utrolig rørt. måtte bare susse og klemme på henne i ett..hehe de er så søte altså..
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Hælledussen, gleder meg til lillegutt kommer med sånne : )
Northernlights Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 åh,søting =o) Sånn er min gutt også...vet liksom aldri når sånne utsagn kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå