pandabjørn Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 som jeg hadde for 14 dager siden....litt treg med å skrive bare for jeg tror den blir lang hehe det begynte at mine 2 kusiner (hun elste er min forlover) og min venninne kom å henta meg kl 12, så kjørte vi til byen parkerte bilen og gikk bortover gata til vi stoppet på Freetex hehe der skulle vi gå inn å finne et antrekk til meg, og det tok kanskje 15 min så var jeg klar hehe...de var veldig snille med meg for jeg kan bruke antrekk til vanlig også på ryggen hadde jeg en knallilla liten ryggsekk med med masse pusepels (som er til barn) den begynte jeg å kalle for litago' hehe så bar det opp til Slottsfjellet der vi skulle ha piknikk, det var steikende varme så det var godt de hadde med parasoll, vi satt der å spiste baguetter med deilig pålegg, drakk cider og vann + brus.. etter en liten stund så skulle jeg kle meg ut på nytt de hadde tatt med 3 hvite lakner + slør, de tulla meg inn slik at det så ut som jeg var ei brud hehe.....ikke nok med det mens vi holdt på så kom det kjørene et brudepar som skulle gifte seg på "toppen" rundt 200m fra der vi satt.. en stund senere som kom gjestene til brudeparet gående nedover og min forlover spurte om ikke hun kunne ta bilde av han og meg å det ville han tok 2-3 bilder så gikk han sammen med "dama" kona si igjen..etter 5min så kom det en gråhåret mann gående nedover og bort til oss det viste seg å være presten hehe min forlover fikk lov til å ta bilder av meg og presten også....og det synes vi var gøy to å pratet med han i minst 10-12 min og det siste han sa nå må dere ikke bli for fulle da det var litt av en prest synes jeg venninna mi hadde hatt han når hun ble komfirmert så det var jo litt gøy det også da så reiste vi på brygga å spiste middag litt senere, og deretter hjem til min yngste kusine som er gravid og som kjørte, der ble jeg beordret med at jeg måtte melde meg inn i facebook hehe...etter en liten stund kom min tante og søstern hennes (som også er min tante fra Bjarkøy) de fikk også litt vin og cider....jeg ble kjørt hjem kl 01.00 da var jeg så trøtt og sliten og "litt" små full...... synes selv at jeg hadde hatt en fantastisk dag, et godt minne med alle bildene hehe + at min forlover filmet masse også som jeg ennå har tilgode å se..har bare fått sett bildene
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Hørtes ut som du hadde en veldig fint dag =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå