Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Littt dumt spørsmål, men lurer på hvor lenge dere bruker bodyer med knepping nederst. Er vel begrensning over en viss størrelse. Jeg synes det er så kjekt med, slik at babyen ikke fryser på magen. Går jo an med snekkerbukse da, men litt mer tungvint når jeg skal sikte bleie synes jeg (gutten min på 9 måneder vil nesten ikke stå stille (nekter å ligge) under skift).
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 med mine to første så hadde jeg bodyer opp til str 2 år.
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Man finner bodyer opptil st.98 (name it). Men jeg kutter dem nå mer og mer ut.....er liksom ikke like nødvendig når barnet kan gå. Da holder en t-skjorte seg på magen og up&go-bleiene holdes på plass uansett. Gutten min er 15mnd. Mulig jeg forandrer mening til vinteren da:)
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Bruker det enda av og til til hun som fyller 3år til høsten. Finnes opptil str 100 har jeg sett noen steder( cubus), vanlig opptil str 92-98 på de fleste barnebutikker.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Har et barn som var 3 år i vinter, brukte body hele vinteren og våren og det hender nå på sommeren også.
ncsm Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Gutten min blir 3 år i juli og jeg har brukt body helt frem til i sommer. Synes det er godt å tenke på at han har vært varm og god i vinter uten at det har vært glippe på magen.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Gutten min blir to år i sommer, jeg bruker body fremdeles (nå bruker han bare str 80 i klær ennå da)... synes det er praktisk, har mange fine, som han har på seg som vanlig genser eller t-skjorte... og har går aldri "fra hverandre på midten":)
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #8 Skrevet 16. juni 2008 Jeg bruker body på junior, han er 2 1/2 år. Finner bodyer i store størrelser i flere butikker, blan annet 110 cm på Barnas Hus og opptil 100 på Cubus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå