enda en Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Er det flere som er så oppblåste i magen at buksene ikke passer lenger? Det eneste jeg passer nå er joggebukser... :-O Kjøpte meg noen "skjul magen" topper før helga, men nå er det altså buksene som er problemet. Skal ut å shoppe mammabukser idag, det får ikke hjelpe at jeg kun er 5+4. =)
Live_79 Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Hei Hei Jeg var skikkelig oppblåst de første ukene! Er nå i uke 10 og magen er helt flat igjen, så det kan sikkert gå veldig opp og ned Ikke legg bort buksene dine enda!
~Endorfina~ Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Er skikkelig oppblåst jeg også. Ser ut som 4-måneders mage! Sees nok bedre når man er slank i utgangspunktet! Til og med samboern er bekymret for at kollegaene skal kommentere magen min og fatte mistanke
smilan Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Jeg er 5+1 og olabukser spesielt er forferdelig trange, men de glir på... Går mest i joggings og gudskjelov helsevesenbukser på jobb ( men der å ble vanlig str trangt i dag, så en mere str i morra.)
enda en Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2008 Har gitt opp jeansen, det var altfor ubehagelig å ha på. Nå går jeg rundt i en fæl bukse som jeg brukte da jeg veide 10 kg mer enn nå, så jeg føler meg ikke så fresh akkurat... Det er enten den, eller joggebuksa! Var ute og fant meg 1 bukse istad, dongeri mammabukse. Litt stor var den, men måtte jo ha...har bestilt 2 bukser på nett også, tenker de kommer iløpet av neste uke.
Punktum ;-) Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Jeg måtte legge bort buksene mine etter ca en mnd alle tre gangene faktisk. Mange sporty treningsbukser da, men jeg anbefaler å kjøpe et par finere mammabukser. De kan justeres både hit og dit Lykke til!
ungmortil3 Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Er nå i uke 4 snart uke 5 og magen min er utrolig stor og oppblåst, fikk fakktisk kommentar om det av en bekjent her igår da jeg var i byen. Men har begynnt og elske alle de få tegnene jeg har fått til graviditet allerede så oppblåst mage gjør meg ingenting.
Venter nr3 er 22 år Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 hehe...er sdelv i uke 8 nå,og jeg har hatt stoor mage i 3 uker nå..hehe men det går popp og ned...den er størst på kvelden- Skulle holde graviditeten hemmelig.men det gikk ikke,i helga var det et par som spørte når vi ventet..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå