Gå til innhold

Nå har jeg avslørt turen til England for min kjære mann :-)


Scorpiogi

Anbefalte innlegg

Han hadde bursdag i går, så hadde invitert slekta vår pluss noen venner, vi grillet mat og jeg hadde bakt to kaker :)

 

Men jeg klarte ikke vente lenger enn da alle skulle sette seg, for jeg var så spent etter å ha holdt det hemmelig siden begynnelsen av mai, klarte ikke å spise noe! Så måtte bare gi han den gaven da :o)

 

Gjett om han fikk hakeslepp!! hehe.... det var moro... "nei, dæven!" sa han bare.... Tror nok ikke han skjønte det helt med en gang, men nå dro han på jobb og sa han skulle trene på venstrekjøring på turen innover ;o)

 

Bare 1,5 uker til vi reiser!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er imponert over at du har holdt det hemmelig så lenge, jeg! Flinke Scorpiogi!! ;) Det hadde jeg aldri klart! Det er bra dere bor langt unna for jeg er ikke så keen på å møte mannen din på veien i dag. hehe

 

Dette blir koselig for dere! Hva gjør dere med ungene? Eldste skal vel kanskje til moren sin?

 

Kose dere masse!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært kjempe flink å holde det hemmelig!! Imponert jeg og!

 

Ikke rart han ble stum :-) Håper dere får en knall tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :o) Er imponert omver holde-hemmeligheter-evnen min jeg også, men tror det blir lenge til jeg prøver noe sånt igjen, holdt på å røpe meg sååå mange ganger siste uka.. :-)

 

hehe, ja Sessa, det var nok litt "farlig" på veiene i mårrest. :)

Eldste skal til moren sin, ja, det byttet jeg i hemmelighet(va vår helg.)

 

Småen skal til ho Bestemor og han Bestefar(mine foreldre), tror nok de gleder seg :)

 

Så nå er det bare å vente til om en uke. Har reisefeber jeg allerede! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...