Lille_Linn Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 HVa skjer med kroppen min! har til og med rykninger på rompa, å kramper i leggene! Pluss at jeg har fått mye mørkere bryst, er redd jeg innbiler meg det, men både tanta mi og samboern sier det samme. blodårene rundt er så utrolig markerte , før var de nesten ikke synlige.. kan dette være noe helt annet? har hard tapp, men den føles litt myk også.. har omtrent konstant murringer i magen!.. er så redd for at jeg innbilder meg ting menjeg tisser også mye, i går tissa jeg 5 ganger på 6 timer, å jeg var tissatrengt hver gang.. fatter ikke kroppen min men begynner å bli bekymra. tatt test men bare nega:/
Gjest Tina-Mari Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Uff, høres ikke noe videre godt ut.. Når skal eller skulle du hatt mensen da? Må nesten bare fortsette å teste med et par dagers mellomrom. Eller se om mensen kommer. Jeg har hatt helvetes smerter i magen i 2 dager nå, men vet at det garantert ikke kan være at jeg er gravid...Jeg er kun midt i syklusen:( Jeg har eggløsning i disse dager... Blir nok ingen spire på meg i denne syklusen Blir du for bekymret, så gå til legen å sjekk deg. Er ikke værre enn det. Hold oss oppdatert på hva det viser seg å være da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå