1mor3barn&1000ideer Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Jeg er ikke flink til aa stryke, bruker 15min paa ei skjorte liksom... Men har sett slik damp-maskin en kan bruke paa klaer som henger paa hengeren, liksom en stovsuger bare at det kommer damp ut. Noen som har det, eller vet om jeg kan faa tak i det i norge? Ellers noen bedre raad for aa faa finere og mindre skrukkete klaer?
yasmina Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Lever det inn paa launderyshoppen din paa hjoernet, koster nesten ingenting pappa levere skjortene sine og de vasker og stryker dem for 5 dirham stykke Ellers saa aner jeg ikke....
petite fleur Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 http://www.tvins.com/no/products/tobi/tobi.php?utm_source=AdWords&utm_medium=PPC&utm_term=tobi&utm_content=967939204&utm_campaign=g_ppc_tobi&Network=Search&SiteTarget=&gclid=CLe_kImk-JMCFRKb1QodpFM5Wg
1mor3barn&1000ideer Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2008 Hehe Jeg har jo en meget flink maid til det her ) Har faktisk aldri hatt saa pene og nystroekne klaer som naar jeg bor her nede... Derfor jeg tenker at jeg maa jo holde oppe standarden naar jeg er hjemme i sommer )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå