Gå til innhold

Stein hard avføring på baby.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ammer ikke. Han får mme. Har prøvd NAN, Collett og nå måtte vi over på HIPP. Han får ikke bæsjet. Ikke bæsjet siden torsdag morgen, i dag er det mandag!! Kommer bare stein harde klumper. Malt reagerte han veldig på, og gråt og gråt. Så vi tørr ikke prøve det igjen.

Hjelp! Råd tas i mot med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med lunka sukkervann da...hjelper jo mot mageknipen oxo.

Skrevet

Malt ekstrakt skal være veldig bra for hard mage...bland 1 ts malt i melken og grøten. Jeg brukte altid malt til jenta mi, og hun hadde skjelden hard avf... :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det var det med og lese da ;) Han tåler jo ikke malt ;o)

Men ellers er jeg enig med sukkervann, prøv det! Har funka her! :) I verste fall får du gi han duphalac (eller hvordan det nå staves). Eller en miniklyx om det blir for ille.

Skrevet

Jeg brukte og kun 1 gang Malt.....min og fikk vondt i magen av det....gir luft

Ikke kjekt det heller, løser ett prob, gir et annet...nei, sukkervann er genialt!

Skrevet

hva med sviskesaft? det har hjulpet oss ofte....

Skrevet

Prøv sviskesaft og/eller pure.Du kan også hjelpe litt til med å måle tempen på ham, da kommer ofte bæsjen.

Hvis ikke det hjelper bør du kontakte lege! Mme barn skal ha avføring HVER dag...

Skrevet

Hvor gammel er han?? Prøv å gi ekstra væske (som vann/sukkervann) eller sviskesaft. Dersom han er stor nok, kan du prøve med litt frukt (pga fiber) som feks pære (mild for magen), men mye væske er bra! Prøv å beveg han mye. "syklebevegelser" med beina, massere magen, og ryggen, rulle han fra mage til rygg, rygg til mage. Det kan hjelpe til for å få gang på tarmene hans.

Stakkars liten. Ikke godt å være vond i magen. Eldste jenta mi var også plaget med det, etter at jeg måtte slutte å amme, og gikk over til mme =(

Lykke til.

Skrevet

han er bare 16 dager... så dette er frustrerende. skal på helssestasjonen i dag. sukkervann... er det lunketvann med tilsatt sukker. hvor mye sukker. sorry skrivingen, han ligger på fanget. skal sjekke han for kiss og kolikk også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...