Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 har man symptomer på graviditet, dersom fosteret er dødt...??
edvina har fått en gutt Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Tidlig oppe ser jeg:) Jeg lurte på det samme og spurte derfor gynokolgen på volvat om dette. Hun sa at i nesten alle tilfeller av MA og SA så vil symptomene forsvinne. Men det finnes en mindre vanlig tilstand hvor det aldri har vært fosterannlegg kun fosterhinne og morkake, i disse tilfellene produseres HCG fremdeles og kroppen reagerer som en vanlig graviditet. Men jeg gjentar at i nesten ALLE tilfeller forsvinner symptomene.
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Hei. Jeg hadde MA i uke 10 i jan. og da forsvant ikke symptomene før en stund etter utskrapningen. De avtok riktignok noe før den tid, men helt borte ble de ikke før jeg testa negativt ca 14 dager etter MAen. Synes det er skummelt nå da jeg er gravid igjen(heldigvis). Er idag 7 uker på vei og fosteret døde ca i uke 8 sist så her går jeg på nåler. Er lit creapy at kroppen vår kan lure oss på den måten. Men det er jo heldigvis noe som skjer ganske sjelden da. Krysser fingre for oss alle.. :-)
Giinaღ Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Da jeg mistet i MA i uke 10 sist hadde spiren vært død i ca. 4 uker. Hadde få symtpomer fra før, men de få jeg hadde (mistet matlyst og noe uggen) hadde jeg helt til etter utskraping.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå