grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. juni 2008 ingen som vil se?
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 kjempefine bilder etc:)blir like rørt av diktene hver gang jeg leser di:)
små Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Hei, kjempefin side, og nydelig mage:D Jeg syns du ser så utrolig kjent ut... jeg er født i ålesund, og har en del slekt i området... kanskje jeg har sett deg før? DU hadde ikke en venninne som het Kristin vel? Uansett, prøvde å sende deg en PM, men der var det fullt, eller du ville ikke ha PM fra meg:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2008 hei:) eh.. jeg kommer ikke fra Ålesund. men fra nordland.. må sjekke pm min vist dn er full var d ikke meningen:) prøv igjenn du:)
Sota Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Kjempefin side Ta gjerne en titt på sønnen min sin også hvis du vil det: www.tobiasoglinda.piczo.com
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2008 Sota kjempe flott side du har:) du er nok litt mer avansert en d jeg er:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå