Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Vi vurderer sterkt og ha det mtp at vi har mange barn i familien, mest småbarn også ! Barna kommer til og være der under hele middagen, men vist dem blir bråkete under talene osv så tar barnevakten dem med seg ut..Tok det her opp på med bestevennina mi, hun likte ikke ide'en i det hele tatt, hun sa at vist jeg skulle ha barnevakt til ungene i brulløpet ville hun ikke komme..JEg vet at det er MITT brullyp, men slike ting sårer...
meg... Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Har vært i ett bryllup tidligere hvor det var barnevakt, og det fungerte kjempe- fint! Barna hadde eget barnebord under middagen hvor også barnevakten satt, og når de hadde spist og ikke gadd sitte stille lengre, tok barnevakten alle med seg inn på et rom ved siden av hvor det var leker, tegnesaker og film. Ungene hadde det gøy (hvor gøy syns de det er å sitte stille under masse taler???), foreldrene slappet av og brudeparet var fornøyd:) Dette syns vi var så bra, at vi gjør det samme når vi gifter oss! Hvorfor reagerer venninnen din så sterkt? Syns det virker rart...... Og du har rett: det er DERES dag, så om folk velger ikke å komme, får det heller bare være slik. Ha en fin dag (med barnevakt!)
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Merkelig at hun ble sur da, jeg hadde syntes det var en god ide jeg . Ha en fin dag:=)
trebarnsmamma84 Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Eg har sjølv vore barnevakt i eit bryllup...og det fungerte veldig fint...me var der under middagen, og vart ungane leie så tok me dei med oss ut.Hadde og eit rom med masse leiker i .....så var dei der under kaffien og så når dei vart trøytte tok besteforeldrene dei med seg opp til huset deira,også sat me barnevakt der når dei hadde sovna,......Veldig kjekt,,,, Synst ikkje ho vennina di skulle bli sur....er da ditt bryllup og du som bestemmer korleis du vil ha det...
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Syns det høres smart ut jeg! Må da være mye artigere for ungene, som da har noen som kan ta seg av dem, bli med å leke osv. Dessuten mye bedre for de voksne som da slipper "løpe" rundt etter urolige unger som kjeder seg under middagen. Merkelig ting og bli sur for må jeg si! Dessuten er det ditt bryllup, du gjør som du vil.
junijente fikk julijente Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Jeg synes dette høres lurt ut. Alternativet er jo kanskje å ikke invitere barna i det hele tatt, det blir jo også veldig kjedelig. Og som flere her sier, barn synes faktisk ikke det er noe moro å måtte sitte i ro og høre på taler i en evighet. Om venninna di ikke vil komme i bryllupet fordi dere skal ha barnevakt til barna (som jeg oppfatter som et lurt tilbud til barna) synes jeg det er ganske smålig av henne. Hun trenger vel ikke å benytte seg av denne barnevakten om hun ikke vil, men la nå ikke det gå ut over dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå