idamor & lykketrollene Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 finnes TFK i danmark?finner ingening på nettet og blir gal snart.kan noen hjelpe meg?
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Nå svarte jeg deg her om dagen også, nei, såvidt jeg har klart å finne ut forhandles ikke TFK i Danmark...
idamor & lykketrollene Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 åja..beklager,det har jeg ikke fått lest...så kjedlig=(
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Går så fint atte,regnet nesten med det siden det var noen timer etter du skrev. Hvorfor akkurat TFK og Danmark?
idamor & lykketrollene Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2008 fordi jeg har synes den vogna ser så fin ut,men kan godt finne noe lignende også=)..jeg har ikke plass il simoen når vi drar på ferie til danmark,og får heller ikke penger til å kjøpe ny her før vi reiser,så er nødt til finne en vogn der nede...vet ikke helt hvilken annen vogn det skulle vært heller=/..er litt desperat,men er litt kjedlig å komme dit uten vogn og når jeg ikke vte hva som finnes av vogner der..eller om dem har noe lignede i det hele tatt...vet du noe om det? uten om vogndilemmaet mitt som gleder jeg meg masse til å dra=)
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Anbefaler en tur på Ønskebørn jeg da, de har greie priser og stort utvalg:)
idamor & lykketrollene Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2008 ok..tusen takk=)vet du noe om hvilke vognmerker som finnes der?så jeg kan titte litt på dem før jeg drar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå