Gjest Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Hvor lenge er disse små "klistremerker" på mamma? Bæres, puppes og dulles 24-7? Husker jo det gikk over og kom tilbake i perioder, men ikke hvor lenge det varte:p (ikke at det nødvendigvis er noe fasitsvar på det dog) Og hva med den perioden hvor mamma er det eneste som funker? Stakkars pappaen har bært og dulla og bysset på mett og rein og "i orden" baby i dag, men han har null effekt. bare jeg får henne tilbake så er det i boks og hun blir stille.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Husker ikke, men trur det er lenge til...må legge til at han eldste på 3,5 også helst kommer til mamma for trøst, og den som blir tråkka ned i senga om mårrane det er mamman...pappan får sove i fred! =P Men med 3 gutter får jeg vel bare nyte det så lenge det varer =)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 jeg tror han var 6 måneder når han kunne ligge på stue og leke mens jeg gikk på romet og kledde på meg. når er han 1 1/2 og jeg kan i gjøre det mer. han er som er skygge som sier "bli med deg"
meg & to små vampyrer Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Når de bikker en 4-5 måneder er det litt greiere:) Men vår er jo 21 måneder og er mitt lille selvvalgte klistremerke som du kaller det enda..
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 hehe....2-6 mnd vanligvis ;-) Når de begynner å åle seg og krype så blir det nok litt lettere.... Godt du påminte meg dette, jeg er og blir ferdig med å få unger selv tror jeg ;-)
ScaryMama Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Nikolai måtte bæres de første 3 eller 4 månedene ca. Men heldigvis var det også greit at pappaer eller besteforeldre bar, det var ikke bare mamma som dugde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå